The 20th Century Children's Book Treasury: Celebrated Picture Books and Stories to Read Aloud (Treasured Gifts for the Holidays)

The 20th Century Children's Book Treasury: Celebrated Picture Books and Stories to Read Aloud (Treasured Gifts for the Holidays)

CHICKA CHICKA BOOM BOOM を読みました。小文字のアルファベットたちがやしの木の天辺に上ろうとしてさあ大変です。なかなか笑わせてくれました。

ビー玉クラブ回覧本より

Night-Night, Baby: A Touch-and-Feel Book

Night-Night, Baby: A Touch-and-Feel Book

さわさわ絵本です。赤ちゃんがいる知人に送ってあげたいと思いました。
I'll Always Love You

I'll Always Love You

飼っていたペットに対して愛情を惜しまないことを教えてくれます。
Under the Sea (Usborne Beginners)

Under the Sea (Usborne Beginners)

海の生物の紹介、とても見やすく絵もリアルな感じでした。
Gandhi (What's Their Story?)

Gandhi (What's Their Story?)

ガンジーの伝記。ガンジーの幼少の頃についてあまり知らなかったのでちょうどよかったです。